Kaksi selvännäkijää kadullaLyhyet vitsit, Parhaat Vitsit, Puujalkavitsit / 26 kesäkuun, 2021 / SelvännäkijäKaksi selvännäkijää kohtasi kadulla.Toinen sanoi: Sinulla menee hyvin.Entä minulla?Nämä vitsit saattaisivat myös kiinnostaaKaksi kuollutta kärpästä keitossaKaksi ruotsalaista eläintarhassaKaksi miestä käveli kadullaKaksi hullua pakenivat mielisairaalastaKaksi lääkäriä keskustelivatKaksi tomaattia tielläKaksi blondia juttelee toisen miehestäKaksi pippeliä meni inssiinKaksi miestä käveli kadullaKaksi keksiä tiellä