Riihimäelle junaa odottelemassa
Asemapäälikkö, tämä juna Riihimäelle, lähteekö se ylipäänsä tänään?
Kyl mä luulisin, on ne ainakin vetäny jo kiskot sinne!
Asemapäälikkö, tämä juna Riihimäelle, lähteekö se ylipäänsä tänään?
Kyl mä luulisin, on ne ainakin vetäny jo kiskot sinne!
Olen kuullut, että ne, jotka menevät naimisiin torstaina, eivät tule onnellisiksi.
Niin, miksi torstai olisi joku poikkeus?
Mies seisoi alasti ikkunan edessä suorittaen aamuvoimisteluaan.
Vaimo sanoi: Vedä verhot kiinni.
Ihmiset voivat muuten luulla, että menin naimisiin rahojesi tähden.
Kylläpäs on lapsi aivan isänsä näköinen!
Mitäs tuosta murehtimaan.
Pääasia, että on terve!
Hän suhtautui onnettomuuteen kuin mies…
Hyvä!
…eli syytti siitä vaimoaan.
Katsos, jantusen leski menee tuolla!
Onpa hyvä, etten ollut hänen kanssaan naimisissa.
Nyt sitä sitten olisin kuollut.
Sadisti on henkilö, joka vie mummolta tekohampaat ja antaa hänelle porkkanan.
Pikku-Kallen perheessä oli kaikilla muilla yskä paitsi Pikku-Kallella.
Kalle meni kouluun ja opettaja sanoi Kallelle: ”Onpa outoa, että sinulla ei ole yskää.”
Sitten Pikku-Kalle pieraisi ja sanoi: ”Minulla onkin pyrstöyskä!”
Pikku-Kalle oli jäänyt kiinni tupakan poltosta koulussa.
Opettaja soitti Pikku-Kallen isälle ja ilmoitti: ”Teidän lapseltanne on löytynyt Marlboro-aski.”
”Kauheaa!” sanoi isä.
”Yleensä hän polttaa Belmontia!”
Pikku-Kalle vietiin ensimmäistä kertaa kirkkoon.
Kun pappi saapui alttarille mustassa asussaan, Kalle nousi ylös ja huusi lujaa: ”Katso, äiti! Lepakkomies!”
Pikku-Kalle kysyi ruotsalaisilta turisteilta: ”Mikä erottaa ihmiset apinoista?”
”No mikä?” kysyivät ruotsalaiset.
”Pohjanlahti.”
Pikku-Kalle tuli koulusta ja sanoi: -Isä! Isä! Opin koulussa monta uutta sanaa!
No, oliko teillä äidinkieltä? Isä kysyi.
Ei, vaan opettaja kompastui kynnykseen! Pikku-Kalle vastasi.
Pikku-Kalle jäi auton alle matkalla kotiin jääkiekkomaaottelusta.
Kuljettaja juoksi hädissään autosta ulos ja kysyi, miten kävi.
Pikku-Kalle vastasi: ”Suomi voitti 4–1.”
Tapahtui koulussa eräällä oppitunnilla.
Pikku-Liisa: Opettaja! Opettaja! Kalle pieraisi.
Opettaja: Hiljaa!
Pikku-Liisa: Ei kun kovaa!
Isäntä rengilleen totesi: Sadonkorjuun kunniaksi pidäppä huominen vapaata ja pidä hauskaa ja mene vaikka vaimosi kanssa teatteriin, elokuviin tai konserttiin, tarjoan sisäänpääsyn.
Kiitos vain, mutta pitikö minun pitää myös hauskaa?
Metsä oli täynnä eläinten jälkiä, mutta itse eläimistä ei näkynyt jälkeäkään.
Mummo ja vaari pelasivat tennistä, vaari hävisi.
Häntä ei ole löydetty vieläkään.