Treffiajan sopiminen blondien kanssa
Blondi valitti ystävättärelleen.
”Tilanne meni vähän hankalaksi, en muista, sovittiinko treffit klo 9.30 vai 3.90?”
Blondi valitti ystävättärelleen.
”Tilanne meni vähän hankalaksi, en muista, sovittiinko treffit klo 9.30 vai 3.90?”
Blondi oli hyppäämässä lentokoneesta ilman varjoa.
”Älä hyppää ilman varjoa”, huusi perämies.
”Mihin minä varjoa tarvitsen, eihän siellä sada.”
Blondi meni raitiovaunuun ja heti kun raitiovainu lähti liikkelle, alkoi blondi riisumaan housujaan.
Toiset matkustajat kysyivät ihmeissään blondilta, että miksi tämä otti housunsa pois.
Blondi ihmetteli kysymystä hetken ja vastasi sitten:
No tehän sanoitte että tuolta se vitun tarkastaja tulee taas.
Miksi blondi ajoi ladalla Turkuun?
Koska basisti ja ruotsalainen tarvittiin vaihtamaan hehkulamppu.
Kaksi blondia filosofoi:
”Ei miehen ulkonäöllä ole niinkään merkitystä.”
”Ei niin. Tärkeintä on, että paksun lompakon alla sykkii hellä ja heikko sydän.”
Blondi soitti eläinsuojeluyhdistykseen.
”Haluaisin tehdä valituksen”, sanoi blondi.
”Mistähän on kysymys?”
”Pihapuussamme istuu rääväsuinen postimies, joka haukkuu koiraani”.
Blondi nousi bussiin, maksoi matkansa ja käveli blondimaiseen tyyliinsä eteenpäin,
kunnes bussi kurvasi vähän liian jyrkästi pysäkiltä ja blondi horjahti, jossa samassa hänen käsilaukustaan tippui hieromasauva.
Hieromasauva vieri bussin etupäähän, johon bussikuski tokaisi:
Aijaijai!
melkein meinas jäädä poikaystävältä maksu ottamatta.
Blondi oli kasaamassa tiikeri aiheista palapeliä keittiön pöydällä ja hetken pari paloja paikalleen laittaessaan, hän huusi poikaystävälleen että tule nyt äkkiä auttamaan tämän palapelin kanssa.
Nämä palat eivät kerta kaikkiaan oikein osu kohdilleen sitten millään.
Poikaystävä löntysteli olohuoneesta keittiöön ja katsoi keittiön pöytää ja sanoi blondille:
Kulta, laitettaisiinko nuo sinun sokeri huurretut aamiaismurot takaisin tuonne kulhoon.
Blondi meni pelaamaan tennistä valmentajansa kanssa ja muutaman lämmittely lyönnin jälkeen valmentaja kävelee blondin vierelle ja toteaa että taisit juuri lyödä tamppoonisi verkon toiselle puolelle.
Blondi menee hiukan hämilleen ja miettii ääneen että:
Mihin vittuun mä sen pallon sit laitoin.
Blondi oli pestautunut talonmieheksi.
Talon hissi meni rikki.
Blondi kirjoitti hissin oveen lapun:
”Hissi on epäkunnossa, lähin toimiva hissi on vastapäisessä talossa.”
Kaksi blondia juttelee.
”Mieheni on impotentti.”
”Ajatella, vaikka ei selvinnyt edes lukiosta.”
Blondin piti ostaa 20 litraa maitoa, mutta hän ei keksinyt, miten saisi sen kannettua kotiin.
Hän soitti Johanille ja kysyi neuvoa.
Johan keksi: ”Osta kevytmaitoa!”
Blondia oli alkanut vaivata, että hänen piti aina palata kotiin katsomaan, jäikö kahvinkeitin tai hella päälle.
Tuttava neuvoi hänelle: ”Valokuvaa kännykkään keittiö, kun olet lähdössä ulos, voit lähdettyäsi varmistaa, että olit sammuttanut vehkeet, kun niiden merkkivalot eivät pala silloin, minkä huomaa kuvasta.”
”Kiitos neuvosta, loppui lähtöhermoilu niksin saatuani.
Teetätin kuvasta paperivalokuvan.
Olen huomannut, että en ole unohtanut vielä kertaakaan vehkeiden sammuttamista.”
Blondi meni hissiin 2. kerroksisessa talossa.
Hän oli hississä pari tuntia ja tuli pois.
Hän mietti mitä nappia piti painaa, mutta ei osannut valita.
Blondi kertoi kaverilleen joutuneensa lekurille.
”Olin huonovointinen ja huippaili.
Lekuri ilmoitti, että olen raskaana.”
Tuttava totesi tähän: ”Onnittelut, kukahan mahtaa olla isä?”
”En tiedä, sitä ei lekuri kertonut.”
Blondi tietokonekaupassa: Haluaisin verhot tietokoneeseeni.
Eihän tietokoneissa käytetä verhoja! kauppias vastaa.
Minullapa on Windows!
Kuinka monta blondia vaaditaan vaihtamaan lamppu?
Kaksi.
Toinen pitää lampusta kiinni ja toinen pyörittää tuolia.